As sieraden op maat gemaakt





Jij

zo ver van mij vandaan..

Nog altijd voel ik je heel dicht naast me staan...








Altijd waar wij zijn

Zij die wij liefhebben en die van ons 

zijn heengegaan


Zijn niet meer waar zij waren,

maar altijd waar wij zijn...







Achter iedere traan

glinstert

een mooie

herinnering....








Ik voel jouw aanraking in het briesje die

zachtjes langs me blaast


En de liefde die fluistert

Tegen de storm die binnen mij raast...







Het is onmogelijk
om iemand te vergeten


Die je zoveel gaf
om te herinneren...









Niet meer hier
toch nog zo dichtbij

In mijn hart
in mijn leven

Altijd blijf jij erbij...






Als een regenboog 
vol kleur

Als een zonnetje
heel fel

Een herinnering
zo dierbaar

In gedachten 
geen vaarwel...


Waalwijk Goudsmid Trouwringen



Een glimlach van liefde



Een traan van gemis..


Omdat het zonder jou,


nooit meer hetzelfde is...






Ooit zullen wij weer samen zijn


Na al die jaren van gemis


Ooit zullen wij elkaar weer zien


En liefde is dan alles wat er is...




We houden van jou
Tot voorbij de sterren en de maan

We dragen je altijd bij ons
Het maakt niet uit waarheen we gaan

We houden van jou
Vandaag morgen en tot in de eeuwigheid

Je bent niet bij ons
Maar we raken je nooit meer kwijt...




In ons hart


Dragen wij jullie dichtbij


Want jullie zijn voor altijd


onderdeel van Wij...





Minuten, dagen, uren

Weken, maanden, jaren

Allemaal gaan ze voorbij

Maar waar jij ook bent

Elk moment van de dag

Draag ik jou heel dicht bij mij...





Mijn liefde voor jou


Reikt oneindig ver,


en schijnt helderder


dan de meest heldere ster...





Ver boven de wolken,

heel dichtbij de maan..


Zie ik jou als de mooister ster,

Tussen duizend lichtjes staan....







Ik geef vlinderkusjes

aan de wolken en ik tover ze naar jou..


Elke dag wel meer dan honderd

omdat ik zoveel van je hou...







Ik mis je hier bendeden

en denk heel vaak aan jou..

Zachtjes fluister ik naar boven,

dat ik heel veel van jou hou ...







"t is niet de leegte, 
Maar het verlangen

Niet de stilte,
maar alles wat ik nog wilde zeggen

Niet het alleen zijn,
maar zonder JOU zijn......








Soms zou ik willen

dat gister nooit voorbij ging.

Omdat vandaag alles ineens

zo anders is....








Een As sieraad is iets heel pesoonlijks, graag denk ik met u mee over wat er mogelijk is.


Het is ook heel mooi als er oude sieraden in verwerkt worden.

Heeft u vragen? Neem vrijblijvend contact met mij op...



© 2017 Eline Gijsbers Goudsmid 

like ons!